Všichni pracovníci společenství provádí činnosti v souladu s morálními principy a právními předpisy platnými v ČR.
Zásady společenství C.U.C.
- Jde nám o trvalé vztahy se zákazníky, klienty, zaměstnanci
-
Podporujeme zásady trasparentnosti, férového jednání a odmítáme
- vydírání
- násilí
- diskriminaci
- jakoukoliv formu korupce
- nepatřičně provedené platby nebo přijetí takových plateb
-
Pracovníci jsou povinni:
- jednat čestně, spravedlivě se všemi osobami i subjekty, bez ohledu na objem obchodu a vždy jednat v dobré víře
- vyvarovat se jakéhokoliv diskriminačního jednání
- poskytovat zákazníkům a jejich klientům služby, které splňují jejich požadavky na kvalitu a nejsou v rozporu s morálními principy i právními normami
- nesdělovat a nepředávat žádné důvěrné informace nezůčastněným osobám
- uvádět přesné informace o službách, řešeních a obchodních nabídkách
Cíle společenství C.U.C.
-
spokojení zákazníci a jejich klienti
- budování dluhodobých vztahů se zákazniky
- individuální přístup ke každému zákazníkovi a rozlišování jeho potřeb
- efektivní komunikace se zákazníky a jejich klienty
- vysoká kvalita a profesionalita všech poskytovaných služeb
-
stabilní a odborně způsobilí zaměstnanci
- vytváření stabilního týmu zaměstnanců
- vzdělávání pro zaměstnance
- vhodné podmínky mezi zaměstnanci a vedením společností
-
soulad s právními předpisy a závaznými dokumenty
- sledování a uplatňování právních předpisů a závazných dokumentů při poskytování služeb
- spolupráce s orgány státní správy, územní samosprávy a dotčenými organizacemi
- zajištění spolehlivých informací (finančních, účetních)
-
šetrnost k životnímu prostředí
- upřednostňování činností a pracovních postupů šetrných k životnímu prostředí
Všechny uvedené zásady a cíle jsou naším základem pro dosahování nejvyššího stupně kvality, profesionality a společenské odpovědnosti.
vedení společností C.U.C.